Proppmätt!

Ligger i sängen och har magknip, varför är det så svårt att sluta äta när man är mätt?! I'm an overeater... Eller ja, nästan iaf. Tar med mig resterna till jobbet, vill inte ha en enda chokladbit till! Jag lovar och svär..! 

Träningsvärken från veckans tre sista träningspass gör sig påmind, jobbigast är att sitta ner och sedan ta mig upp från stolen. My ass! 
 
I går körde jag Factor och sedan gym med Frida. 

Bröst, extra axlar & mage

Bänkpress 4 set
Lutande hantelpress 3 set
Incline maskin press 3 set
Cable 3 set

Baksida axlar gym80 maskin ss med maskin mage 4 set
Hantellyft ss mage m rep 4 set

Bänken var det evigheter sedan jag körde tungt på och det gick helt ok. Den kommer vi köra framöver de bröstpass som vi kör tillsammans. 


Min största drivkraft är att bli bättre än den jag var igår, för en vecka sedan, för ett år sedan. Keep moving forward! 



Passet på Factor, riktigt gött mos. 

Innan jag rullade hem så försökte jag mig på handstand, för första gången sedan barnsben. Allt handlar om att våga och med hjälp av Anna så gick det bättre och bättre. Kommer passa på att fortsätta öva när jag är på Factor. :) 


På sista bilden är jag på väg att falla ner.. Målet är att kunna stå själv, utan en vägg som backup. 

Har haft Vicky, Frida och Carro på besök. En mysig och lugn kväll, precis så som jag föredrar att spendera mina fredagar. 

Godnatt! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0