Matt..

Schackmatt.. Kom hem efter jobbet och har legat i soffan hela kvällen. Är inne på min andra film och snart är det läggdags. 
Usch vad jag ogillar när kroppen inte är som den ska. Jag vill vara pigg och alert, inte trött och matt. Hela helgen har vart som en dimma. 


Igår ringde Frida efter jobbet och bjöd på ännu en middag. Fick till och med hämtning och skjuts hem, ängeln! ❤


Hemmagjorda burgare.. 


Åses supergoda kladdis med jordnötstopping.. Mums! 

Jag hoppas att helgens vila och matintag gjort sitt, så att morgondagens träning går bra. 

Matlådorna är fixade och det ligger mer mat i dom än tidigare. MASSA mycket mat.. :) 

Kom på att jag har en tandläkartid i morgon innan jobbet.. Nästan så kul att jag jublar! 

Kram och Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0