Tjao!

Jag sitter i skrivande stund på salong Aqva med en massa olika preparat i håret, det är en aningen "blött".. :) 

Jag har inte skrivit om det tidigare, men ikväll ska jag vara modell på visningen på Mat och Modemässan här i Västerås. Jag kommer gå för Front Row och Gant, vilket känns oerhört spännande och roligt. 

Mer om det senare.. :) 


En outfit från Front Row.. 

Igår hade jag en ledig dag och tog det faktiskt rätt så lugnt. Lite inbokade grejer som träning och genrep inför visningen, men annars chill hemma. :) 

Träningen känns redan i mina ben. Det var riktigt flåsigt igår, kondisen har ju varit bättre.. Eller så beror det på förkylningen. 
När jag kör med Fredrik så är jag sämst på att räkna set, men tror det blev ngt sånt här. 

4 set benpress 
5 set benspark -ss- utfallsgång med vikt 
5 set benpress -ss- utfallsgång 
3 set hacklift bakvänd, står med ansiktet mot ryggplattan. 

Det blev en hel del utfall, vilket är bra skit för rumpan. ;) 


Från gårdagens genrep.. 

Snart är det dags för sminket. 
Hej så länge! 




Kommentarer
Postat av: Tommy

Lycka till på visningen!

Svar: Tack! :)
Fanny

2013-10-03 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0