Gott & Blandat

Inte min favorit.. But it has to be done! 
Det gick inte jättebra, känslan var inte spik på, men jag tragglade mig igenom passet. 

Armar, rumpa, vader och mage. Som en gott och blandat påse, men med den där äckliga sötlakritsen, som är armar. 

4 set bicepscurl -ss- pushdowns m. rep i kabel
4 set hantelcurl -ss- frenchpress m. hantlar 
1 set hammercurl (pyramidset) 
4 set dipsmaskin
4 set enarmssträck i kabel -ss- triceps extensions m. rep 
3 set sidekick -ss- kickback i kabel
3 set stående vadpress i smith
3 set crunches i maskin -ss- crunches på lutande bänk


Stronger with every rep.. 

Nu väntar två lediga dagar med massor av träning. Äntligen dags att besöka Factor efter ca 2 veckors ofrivillig vila. 

Men först ut på schemat i morgon är rygg med Fredrik och mätning. Ska bli spännande att få veta vad som hänt sedan sist. Vågen visar mer, jag hoppas att det inte bara är vätska och fett. ;) 

Natti natti! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0