Hemma bäst och borta underbart.

Jag skulle kunna flytta hit! 

Uppdaterar er med lite av det som hänt de senaste dagarna. 
Vi har gått en massa, trappor upp och ner, över klippor och hit å dit. 
Sprungit har jag gjort också, på morgonen innan frukost, EN gång. Det går bra att hålla igång här för fröken. ;-) 

Kollat på utsikter som får en att häpna och man förundras över det vackra som finns i naturen. 

Sol och värme växlas snabbt till kyliga och kraftiga vindar. Havet är kallare än Ume Älven hemma i Stensele på försommaren. 

God mat, underbart god! 



Såhär bra trivs vi.. :-D



Utsikten från Cape of Good Hope och Cape Point.. 


Utsikten från Table Mountain och från stranden i Camps Bay. 



Lite indiskt käk.. 



En smarrig pizza och en underbar stek. 


Tråkig bild.. Men det är Ett spett med Gnu, Impala, Springbock och Kudu.

Är man i Afrika så måste man prova detta, samt struts. Gott! :-)


Några vackra handgjorda fynd från Old Biscuit Mill, en marknad som vi var på idag.

Köpte en rejäl väska/weekendbag, iPad fodral och en bok som jag kommer pyssla lite med, mer om det framöver. 
Underbar kvalitet på grejerna samt prisvärt!



Camps Bay, vackert nanting! 

Nu har vi bara 3 dagar kvar innan det är dags att resa hem igen. Ska bli mysigt att pyssla hemma inför advent och jul. 
Men nog hade jag väääldigt gärna varit kvar här hela december och januari. Är inte alls färdig med Afrika. 

Gymmet längtar jag iaf SJUK mycket till. Det kryyyyper i kroppen!!!
 
I helgen är det ju, som de flesta vet, Fitnessfestivalen i Göteborg. Det är riktigt tråkigt att missa allt och jag blir så sugen på att tävla när jag ser alla bilder
Men nästa år är det min tur. ;-) 

I morgon ska vi troligtvis kolla in några vingårdar. Men nu är det läggdags. 

Go'natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0