v.19

Vaknade med en kliande känsla inombords, inte ens solen utanför fönstret kunde rubba den känslan. Jag kände mig irriterad, men inte på något speciellt. Det är väl alla känslor som har bubblat runt i kroppen som lämnat avtryck. Men efter lunchen så kändes det mycket bättre. Satt en stund i solen och bara njöt, undra om det var det tillsammans med friskluft som fick mig på bättre humör. :)
 
Slutade 17 och gjorde mig sedan redo för ett ryggpass med Niclas. Några nya infallsvinklar som jag verkligen kommer ta med mig. Riktigt givande och bra pass! Tack Niclas! :)
Jag hakade sedan på Frida och Niclas på en promenad ute på Björnön, mycket härligare än att stå inne i värmen och trampa då gymmet var som en bastu idag.
Massor med surr och kloka ord från två riktigt härliga människor! :)
 
 
En kaffe i solen.. blåsigt med härligt!
 
Så till träningen.. Kommer faktiskt inte ihåg om vi körde 3 eller 4 set/övning. Tror det var 4 på de flesta övningarna.
 
4 set latsdrag 
4 set enarms rodd i plateloaded
4 set latsdrag i maski, sittandes bakvänd på knä (måste nästan ta en bild så ni fattar)
4 set sittande rodd i kabel
3 set rodd i maskin
 
Dags för min sista måltid för dagen, sedan tänkte jag krypa i säng tidigare än vanligt. :)
 
Tack å hej! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0