Torsk på torsk

Det var mycket godare än sist jag käkade firren.. NU vet jag hur den bäst ska tillagas för att inte bli torr som fnöske.. Jag längtar faktiskt till min lunch i morgon, SÅ god var den. ;)
 
 
Dagens lunch.. Torsk, potatis och sallad.
 
400gram torsk
1 citron
Dill
Gräslök
Salt
Peppar

1. Sätt ugnen på 180 grader. Lägg folie i en ugnsform.

2. Lägg ner fisken på folien. Strö på dill eller gräslök samt ngr citroskivor, alt. pressa dom över fisken, krydda med salt och peppar.

3. Förslut fiskpaketet och stek i ugnen ca. 20min.

GOTT! Vill man ha en mindre nyttig variant så klickar man på lite smör på fisken innan man försluter paketet.
 
Till det käkade jag kokt potatis.
 

 
Träningen idag gick bra. Jag har varit seg och lite trött, men det gick vägen och jag är nöjd. Fick lite pepp och det är guld värt! :D
 
Baksida lår, axlar och mage. Avslutade med posering och solariet.
Övningarna orkar jag inte skriva upp då jag bara vill bara krypa i säng och sova nu.
 
Ska upp tidigt i morgon då det är nice att göra bort cardion innan jobbet. Körde så i morse och det var guld att slippa den ikväll.

Dagens sista måltid..
 
¨¨
 
Keso, hallon, blåbär, kanel och en skvätt funlight.
 

G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0