Till I Collapse

'Cause sometimes you just feel tired, feel weak. And when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.'
 
På gymmet bläddrade jag igenom min spellista, kom över 'Till I Collapse' med Eminem. Tryckte på play och denna text kom över mig som en käftsmäll. 
Hur kan jag låta stress och annat skit få mig ur balans, fuck it! I can do this! Prioriterar bort sånt som kan vänta, småbränder är mindre farliga än stora. :) 
 
 
Efter passet.. Har på mig några av mina grymma armband från Energy Armor 
 
Bröst, triceps och mage. Därefter 40 min cardio.
 
Nu är det läggdags, ska till Lia på Rubb&Stubb i morgon kl.09.00!! Äntligen! :))
 
Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0