Tankegångar

Nu går hjärnan på högvarv, kan man inte bara stänga av den?!
 
Det sämsta jag kunde göra när jag såg alla namn på de som anmält sig till tävlingen, var att jämföra mig med dessa tjejer. FAN Fanny!! Det gjorde ju inte min känsla bättre..
 
"Är jag verkligen lika bra som dom? Har jag ens något att komma med i jämförelse? Jävlar vilka ben! Sådär bra rygg har inte jag."
 
Jaa.. tankarna är många och dumma. Jag måste skaka av mig allt och fokusera på MIG. För den enda jag egentligen tävlar emot är ju faktiskt mig själv. Själva resan är den absolut största fighten och scenen är en bonus. Men jag skulle såklart ljuga om jag sa att jag inte bryr mig om vad jag får för placering. Det är klart att jag inte vill komma bland dom sista, då skulle jag aldrig tävla och ställa så höga krav på mig själv.
Om jag inte brydde mig hur tävlingsdagen kommer te sig, så skulle jag aldrig tänka så som jag gör.
 
Jag vill vara den absolut bästa jag bara kan vara och lite till!! Men just nu så är det jag som sätter käppar i hjulet för mig själv med mina tankar och fel fokus.
 
 
Cardion idag blev 70min uppdelat på två raska promenader.
 
Dags att sova och vakna upp med en ny skärpa och nytt fokus! 6 veckor kvar.. 6 futtiga veckor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0