Shake it smart!

Ganska glad tjej!
 
Stort tack till SmartShake! Slutspurten mot tävlingen underlättas och jag är oerhört tacksam! Dessa är perfekt till mina proteindrinkar, aminosyror eller bara vatten. Förvara Omega3, vitaminer, kreatin m.m.
Dom funkar även perfekt till att förvara keso, kesella, nötter, bär, kaffe, tuggummi eller varför inte snusdosan. haha! Inte för att jag snusar, men det ryms faktiskt om någon undrar. ;)
SmartShake är med andra ord en grymt praktiskt shake. Man slipper ta med sig femtioelva burkar med diverse tillskott då allt rymms i denna rackare.
Dessa nya färger kan man ju inte annat än älska! Mixa och matcha efter humör, kläder, eller livsstil.
 
Lär mer på www.smartshake.com
Eller så kilar ni in till Intersport Erikslund, köper några shakes och passar på att säga hej. :)
 
 
I Love them all!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej bästa Fanny!!

Du är så grymt jäkla inspirerande och jag läser varje inlägg men är sämst på att lämna spår - så jag skrev ett litet inlägg om dig på vår träningsblogg, läs det gärna här: http://irondedication.blogg.se/2013/may/i-wish.html

Fortsätt kämpa bruden, hejar på dig!!

Svar: Hej Tess!
Gud så glad jag blir över din kommentar och att du har nämnt mig i ditt inlägg, gulle dig! :) Stort tack!!
En liten rättelse dock.. Jag är inte sponsrad av Smartshake, sån tur har jag inte. ;)

Tack för att du hejar på mig, jag lovar att fortsätta kämpa stenHÅRT! :)
Kram till dig
Fanny

2013-05-02 @ 20:34:01
URL: http://irondedication.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0