Lördagsmys

Ner som en pannkaka, upp som en sol! Idag har jag varit som en solstråle, underbara ätardag. :D
 
Startade dagen med fincrips med jordnötssmör och en celsius, sedan iväg till gymmet för 40min på crossen.
Träffade på goa Malin och Annelie (riktiga energigivare), det blev en massa surr så dom där 40min gick i ett nafs. Lite sol på det för att sedan åka hem till min frulle!
 
 
Gott och inget magknip den här gången..
 
 
Lunchen.. sallad med kyckling, lax och keso. Bakpotatis på sidan..
 
 
Rabarberpaj till dessert.. galet god!

En kollega hade bakat i går, så jag norpade en bit med vaniljsås som jag fick njuta av idag. :)
 
 
Fruktsallad att smaska på under dagen...tips från coachen.
 
 
Min middag.. I just löööööv pizza!
 
 
Även denna rackare har slunkit ner utportionerat under dagen..
 
Har lite mer kvar att mumsa på.. ni som känner mig borde ha en liten aning om vad det kan vara. ;)
 
Back to the thing I was doing..
 
Tjing!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0