Just nu

Tiden tickar på, dagarna går snabbare än vanligt. Men det beror ju på att jag har fullt upp från morgon till kväll.
 
Jag skulle verkligen behöva städhjälp, tvätthjälp, kattvakt (tycker synd om lilla Zelma som är ensam hela dagarna) Någon som lagar mat också kanske, bara för att jag ska hinna sitta ner och andas.
 
Försov mig i morse så det blev ingen Cardio med andra ord. Jag får helt enkelt köra en långpanna ikväll med gym, cardio och posering. Phu..
 
I morgon och på fredag är jag iaf ledig från jobbet, men dagarna är fullbokade med både roliga och mindre roliga med ack så nödvändiga saker. Igår kände jag mig lugn och harmonisk, idag startade dagen inte bra och stressen inombords är ett faktum.
 
 
Lite den... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0