En helt vanlig måndag..

Jaha, då sitter jag här i vanlig ordning. :) Har jobbat, tränat och precis poseringstränat klart här hemma framför spegeln. Det går bättre med min högra sida, men jag är inte helt nöjd. Öva, öva, öva!!
 
 
Bra pump i baksida axlar..
 
 
Efter promenaden i morse.. 35min i skönt tempo.
 
Baksida ben och axlar
 
5 set raka marklyft
4 set liggande lårcurl - ss - stående enbenscurl
3 set inåt- och utåtrotation i kabel
4 set sidolyft - ss - press med hantlar
4 set press i maskin - ss - kryssdrag i c.c för baksida axlar
 
40min cardio på trampmaskinen
 
Fan.. vad är det med mig?! Inser nu att jag glömde helt bort att köra mage. Bakläxa!
 
För övrigt så känner jag mig riktigt svag. Fick sänka vikterna när jag körde baksida ben och var inte alls kaxig när jag körde axlar. Men det hör ju som till. Trots att det här är en riktigt rolig och spännande del på "resan", så längtar jag tills jag får mer energi och styrka i kroppen. :)
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0