B-day

Har haft en superfin födelsedag. :)
 
Efter gymmet blev det shopping av mat och blommor till balkongen. Sedan har vi ätit en god middag och chillat här hemma. Dagen har verkligen sprungit iväg.
 
 
Kotlett med avokado, tomater, paprika och blandsallad.. mums!
 
 
Grattis Fanny... Tack pappa!
 
Hur gick benpasset då? Grymt bra och sjukt jobbigt, som vanligt. :) Det går bättre och bättre på varje pass och då menar jag hur musklerna svarar, PANG så är kontakten där. Grymt härligt må jag säga. :)
 
Lite osäker på antal set, men tror det blev något i den här stilen.
Fokus framsida ben.
 
3 set liggande benpress bred fotställning, fötterna utåt (tänk sumosquat)
3 set samma som ovan - ss - hacklift
6 set benpress i maskin (korta pressar) - ss - utfallsgång
3 set benspark, pumpade ur max på alla set.
2 set benspark, full rörelse
 
Det var alles, men alldeles tillräckligt. :)
 
Nu är det läggdags, jobb 9-18 i morgon.
 
Tack så hemskt mycket för alla grattis jag har fått på sms, FB, Instagram och telefonsamtal.
Ni har alla förgyllt min dag! ♥
 
Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha schysst pappsen!! Han känner dig. Bra present och grattis igeen!
Synd att jag missar på lördag :(

Svar: Eller hur! Han fick lite pikar faktiskt ;) Tack vännen!Hoppas ni får en underbar helg, synd att du inte kan vara med ikväll.
Fanny

2013-05-16 @ 07:22:57
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0