31 dagar

Exakt en månad kvar till tävlingen, idag den 15 maj, på min födelsedag. :)
 
Jag längtar till dagen D, ska bli så himla keeeewl!
 
 
Gårdagens "kvällsmage" efter träningen..
 
 
Dagens frulle..

Gårdagens träning, rygg, armar och mage.
 
5 set latsdrag i kabel
5 set enarmsrodd i maskin
5 set latsdrag i maskin, sittande bakåtvänd
5 set sittande rodd i kabel
3 set rodd i maskin
4 set pushdowns - ss - stångcurl
4 set tricepspress i maskin - ss - curl i maskin
 
40min på trampmaskinen
 
Pappa är på besök, så vi ska väl hitta på något trevligt en dag som denna. Men först väntar ett benpass med mr. Carlsson. Vad annars på min födelsedag än ben? Det kan ju inte bli bättre ;)
 
Hej så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wow formen blir bättre och bättre! Inspiration!!

Svar: Tusen tack Jennifer!! Va glad jag blir av att läsa ordet "Inspiration" Det är stort för mig :D Tack! :)
Fanny

2013-05-15 @ 13:07:34
Postat av: Linnéa

Snyggggo kroppen Fanny!!!! To die for!!!;-)

Svar: Tack fina, fina du!! ;) <3
Fanny

2013-05-15 @ 20:16:05
Postat av: Tess

Heja Fanny, KÖÖÖÖÖR ba KÖÖÖÖÖÖÖR nu sista månaden!!

Svar: Yeeeeaaaay!! :D Nu jäklar är det inte lång tid kvar :D
Fanny

2013-05-15 @ 21:29:55
URL: http://irondedication.blogg.se/
Postat av: fight4fit

Jäklar vad snygg du är!! Lycka till på tävlingen!!

Svar: Åh, tusen tack snälla du!! :D Va glad jag blir :)
Fanny

2013-05-15 @ 23:34:29
URL: http://fightfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0