V.11

Nu rullar jag in på vecka 11 av 24 på min diet. Än så länge har jag ju inte kört igång ordentligt, jag väntar bara på att coach ska be mig lägga in nästa växel, cardion. Känner på mig att det kommer snart, mkt snart. :)
 
Slutet på den här veckan har varit toppen på alla sätt! Umgåtts med fina vänner, firat två födelsedagsbarn, jobbat, ätit god mat, slappat och njutit av solen. Istället för en massa text så kommer här en massa bilder.
 
 
 
Fredagshäng på Kajens med Emma och Catrice..
 
 
Kvällshäng..
 
 
Lördagsfrukost... MUMS!
 
 
Vårtecken.. vackra tulpaner
 
 
Bästa smoothie-haket..
 
 
Plockmat hos Linnéa..
 
 
Avlutade lördagen med glass och godis framför en film..
 
Nu är det snart dags att krypa isäng. Hoppas ni har haft en underbar helg! :)
 
En ny veckan väntar och jag tar emot den med öppna armar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0