Shitty day!

Ja.. ibland har man helt enkelt sådana dagar. Dagar man bara vill radera!
Jag tänker alldeles för mycket ibland, onödigt mycket, för mycket för mitt eget bästa. Då är gymmet det enda stället som får mig att sluta tänka, där stänger jag ute allt och det enda som gäller då är "här och nu".
 
 
Efter träningen så känns allt lite bättre..
 
Bröst och triceps
 
5set lutande hantelpress - ss - flyes
5set flyes i c.c
5set pec deck - ss - pushdowns m. rep i kabel
4set triceps i maskin
 
Bra tryck i kroppen dagen efter min fridag, skönt! ;)
 
Min helg har varit himla mysig! Lördagsfrukost i Sthlm, sedan jobb och på kvällen blev det pizza, karameller och film med Frida och Marcus.
 
 
Bästa frullen ever..
 
Lite för kort tid i Sthlm bara, men det var värdefull tid. ♥
 
I morgon blir det 12h på jobbet. Utbildning 8-10, jobb 11-20. It's gonna be a loooong day!
 
Factor i fredags gick ju precis som jag hade trott. SKIT! Men jag var ändå himla glad efteråt, så skönt! Nu måste jag bara på till minst 1pass/vecka. Gud vad jag har saknat det stället.
Flugvikt och en puls på 200..
 
Warm up
2 laps
Lunges
Burpees 5
Squat 10
--------
Power snatch 5x5

On the min for 12 min
A: Burpees 12
Mt. climbers 20

B: Power snatch 6
Squat jump 12
 
Jag kan ju tillägga att jag inte riktigt hann göra allt under varje minut. Men det hade jag inte heller förväntat mig. Jag kan säga såhär.. Det här passet var jobbigare än mitt absolut första pass på Factor. Alltså var jag lite mer död än levande. haha! Det märks att jag varit borta ett tag och att jag går på diet.
 
Nu blir det lite mat och sedan krama kudden
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Satu

Nu kom jag in :) :) FINA BILDER!!!! <3

Svar: YES!! :) Tack babe! <3
Fanny

2013-03-04 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0