Late night

Jobb, träning och bio. Det var min dag i korta drag. :)
Silver Linings Playbook med Anna, bra film!

Nackdelen med att gå på bio under diet, är godisförbudet medan man är omringad av dofter och prasslande påsar. Egentligen är det ren tortyr! Men jag vill ju ändå gå och utsätta mig för allt, eftersom jag älskar bio!
 
Aminosyror, en shake och en cola zero senare så är man ju inte lite kissnödig!
 
Rygg och armar stod på dagens schema
 
5set chins med gummiband
3set enarms-rodd i kabel
3set rodd i kabel, drop på sista
6set latsdrag, drop på sista
4set sittande rodd i maskin, drop på sista
4set puhdowns - ss - bicepscurl, båda m. rep i kabel
 
 
Bästa middan.. currykyckling med avokadosallad. ♥
 
Bedtime!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0