Jag vann!

Götapetter vad kvällens pass tog bra. Jag kan absolut inte klaga på kontakten nuförtiden, musklerna är verkligen med mig och det säger BOOOM redan på första övningen. Så himla härligt!
 
Mentalt så är ben alltid tuffast att träna, varje onsdag har jag ångest och utkämpar ett krig mot mig själv och mina ben. Men idag fick jag lite pepp av en kollega vilket fick mig att tagga till, tack Nina! :)
 
Ben med fokus på framsida, vader och mage.
 
5set benspark
5set liggande benpress, drop på sista set.
5set sittande benpress - ss - benspark
4set utfallsgång, två med viktskivor, två utan.
4set sittande vadpress, drop på sista set
3set crunches på boll - ss - sidoböj m. viktskiva
 
Pain, PAin, PAIN!!!! På skakiga och svaga ben traskade jag ut från gymmet med en glädje inombords. Nu är det en hel vecka kvar till nästa krig. ;) Jag kommer ALDRIG hissa vit flagg eller lämna W.O!!!
 
 
Dagsformen på maggen..

Nu ska jag avnjuta mina ägg, aminosyror och havregryn. Sedan kommer jag somna ovaggad.
 
Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Henke Lundvall

Snyggt jobbat Fanny!!

Svar: Tack så mycket Henke! :)
Fanny

2013-03-28 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0