Dagsformen

Måste bli bättre på att bredda latsen när jag poserar. Midjan har helt klart tajtats till och det gillar jag! :)
 
 
Nu är jag ledig ons och tors. Sjukgymnasten och träning med coach i morgon. Sedan tänker jag ställa mig i klackarna och posera för glatta livet. Blir på hemmaplan, då jag fortfarande tycker det är liiiite awkward att köra på gymmet, iaf då jag är själv. Vilket jag helt klart måste ändra på!
 
Dagens träning sög. Inget skämt, det var nog det sämsta passet ever!
Seg, ingen vidare kontakt och bara allmänt dåligt presterat. I morgon ska jag ha revansch!
 
6set latsdrag i maskin
4set stångrodd
4set latsdrag bakom nacken
4set liggande hantelrodd
 
Sedan kastade jag in handduken. Dels för att min prestation sög men också för att klockan började bli för mkt. Jobbet kallade.
 
 
Sååå skön låt..
 
"I'm waking up, I feel it in my bones
Enough to make my systems blow"
 
 
Till min glädje så har B&J kommit med denna skapelse.. Jag längtar till på LÖRDAG!!
 
Bedtime
 
 

Kommentarer
Postat av: Satu

Ojojoj, fiiiint!

Svar: Tack min fina vän! puss!
Fanny

2013-03-13 @ 10:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0