Äta bör man..

Hemma efter en dag på jobbet. Helt crazy vad folk har shoppat loss idag, kuhuuul! :)
 
Känner att min kost går lite i brödets tecken idag.
Frulle: Mackor
Lunch: Gyros i Pitabröd
Middag: Detta nedan....
 
 
..som nu ligger i min mage..
 
Quesadillas med chili-salami och mozzarella på den ena, grillad kyckling och mozzarella på den andra.
Till det en sallad gjord på avokado, körsbärstomater, orange paprika och blandsallad med balsam vinäger.
 
 
Vill någon dela??
 
Handlade på tom mage vilket resulterade i liiiite för mycket gotta i korgen.
Hur ska jag ens orka hälften? Hahahahaha...
 
Nu ska jag krypa upp i soffan, se på en film och... jaaa, äta! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0