"Möhippesexa"

Har precis kommit hem från en supertrevlig kväll med god mat och härligt sällskap.
Det blev även några glas skumpa och många goda skratt. :)
 
Fina Frida och Niclas ska gifta sig i sommar och vi ville såklart passa på att fira brudparet. ♥
Båda kidnappades på gymmet, sedan gjorde vi ett stopp hos paret för att skåla och mumsa jordgubbar. Därefter väntade en middag på Absolut Grill nere vid hamnen. Så jäkla god mat! Det stället kan jag varmt rekommendera.
 
 
Nästan hela gänget..
 
 
Brudparet på Bjurhovda gymmet..
 
Ingen träning hann jag med idag, men det gör absolut ingenting.
Planen för morgondagen är att hinna träna innan jobbet, men först måste jag traska ner på stan för att hämta min bil. Tidoptimist och morgontrött är ju ingen bra kombination, men jag ska göra mitt bästa. ;)
 
 
Vädret levererade idag, så jag passade på att nuta av solen under hela min lunch..
 
Nattinatti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0