Alltså, TACK!

Helt plötsligt så känner jag mig inte lika nervös längre. Har fått så himla mycket pepp och stöd från alla håll och kanter, en riktigt ego-boost utan dess like. Jag lovar var och en av er att jag ska ha så jäka kul som det bara går när jag kliver ut på scenen. Jag ska tänka på allt stöd som jag har och den energin som ni ger mig, då kommer jag inte kunna göra annat än att le från hjärtat och ut.
Så ett stort TACK till er, jag är enormt rörd och smickrad.
Ni är ju helt underbara
 
 
I morgon klockan 09.00 åker jag till Sthlm och hämtar hem bikinin. Ska bli så sjuuuukt spännande å få se slutresultatet. 
Sophie hänger med som "hålla-Fanny-vaken-sällskap".. 😄
 
Dags för kvällsmålet, keso och bär, såååå himla gott! 
 
Följ mig på instagram, där kommer jag uppdatera oftare under kommande dagar, men bara om ni har lust såklart. 😉 @Fancy_ 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Kommer ju gå skiiiiitbra!! :D ska vaka över insta hela lördagen!!

Svar: Jaaaa, jag hoppas verkligen det! :D tack för ditt stöd vännen! Yes, do it! :)
Fanny

2013-06-13 @ 13:45:18
URL: http://randomdenise.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0