3

Då är jag på min sista dag med det här kostupplägget, från och med i morgon blir det andra bullar. Jag kommer äta mycket kyckling och ris under morgondagen. Två mål kyckling och sallad samt tre mål ris och torkade tranbär. Bcaa och whey. Vatten under dagen är 1,5 liter. Fredag potatis två mål, ris och tranbär tre mål, sedan lite riskakakor och banan, tranbär och eaa. Vatten är ynka 0,5liter. Vilken tur att jag inte är någon hejare på att dricka vatten. 😏
Nu ska det snart laddas på inför lördag! 😄
 
Körde bröst, mage och lite posering på gymmet.
 
 
Vågen visar nu 59,9kg. Det hade jag aldrig trott, har alltså tappat ytterligare 1kg på bara en vecka. GALET!
 
Dags att bege mig ner på stan för lite ärenden.
 
Tjing så länge! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Galet att det är TRE dagar kvar. Vad hände liksom?

Svar: I know! Tiden bara sprang iväg här på slutet! Galet :D
Fanny

2013-06-12 @ 15:20:13
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Tänk va lite kvar nu. Sista fjuttiga rycket. Kör hårt och satsa alltdu har. Du är vverkligen hur duktig som helst:-). Ska du möjligen ha en matorgie när lördagen är fulländad? !;-) Lycka till på den stora dagen. Kraaaam

Svar: Ja, helt plötsligt så är dagen D snart här. Tiden gick fortare än vad jag trodde. Tack så himla mycket Linnéa, blir så glad över ditt stöd! :) det blir hotellbuffe på lördag ;) hotellfrulle på söndag. Jag kommer vara i himlen, haha! :DTack vännen!! ❤ Kraaaam
Fanny

2013-06-12 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0