11

 
 
 
Glad och positiv, men tröttheten i kroppen gick inte att undvika idag. Känner mig tom och låg på energi och jag är i princip konstant hungrig. Jag har ingen aning om hur jag skulle må utan mina armband och jag tänker inte prova att plocka av mig dom. ;) 
 
Hade sällis på gymmet ikväll vilket var guld värt. Den där extra peppen behövs verkligen, speciellt en dag som denna. Jag hade nog gett upp och gått hem annars, men det var icke tillåtet. 
 
Rygg, lite armar, 40 min cardio och posering.
No rest until I'm done! 
 
I morgon väntar en efterlängtad sovmorgon, ska bli så sjuuuukt skönt!
 
Kvällsmålet ligger i magen och det är dags att krama kudden.
 
Sov gott! 
 
Energy Armor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0