10..

Go´kväll! Vilken dag jag har haft, bästa på länge! :)En formcheck hos bästa Mr. C där jag bara fick ställa mig på vågen, vi gjorde ingen mätning. Detta för att inte sätta onödiga tankar i huvudet på mig.
Vågen visade en mycket bra siffra, 61kg blankt vilket betyder att det går åt rätt håll. :)
Nöjd coach och nöjd chey! :D
Magen böjar bli riktigt bra, fina rutor men som jag tyvärr inte får fram i frontposen. :( Hur jag än försöker så lyckas jag inte. Rygg och axlar ser mycket bättre ut och dessa lyckas jag iaf framhäva när jag poserar. Tummen upp!
Benen är som vanligt i en klass för sig.
 
Ingen ändring i kosten ännu, jag kör på som vanligt fram till onsdag nästa vecka. (coach betonade vänligt men bestämt att lördag inte var en ätardag, hehe)
Torsdag, fredag och såklart lördag kommer blir annorlunda, en lättare tömning på vätska och laddning.
Cardion kör jag på med fram till och med lördag den här veckan. Sista benpasset innan tävlingen kördes idag, kontakten var klockren och det var riiiktigt jobbiga 30min. Därefter 40min cardio.
Jag kommer köra lite baksida ben på måndag, men annars blir det bara överkropp resten av veckan. 
 
Helt sjukt att det är såååå nära nu. SÅ.JÄKLA.TAGGAD!!
 
 
Innan kvällens posering.. öva, öva, öva. Hoppas på att göra Frida stolt på torsdag!
 
I morgon bitti kl. 09.00 rullar bilen mot sthlm och bikiniprovning, fina Anna hänger med som "hålla-Fanny-vaken-sällskap". Time to sleep!
 
Bye bye then..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0