That feeling!

Det gick så himla bra på gymmet idag. Gårdagens pass fick mig att sura lite, men idag vände det.
Bästa känslan, så skönt! Hade massor med energi och en fin-fin kontakt i alla övningar. 
 
Rygg stod på schemat, igår körde jag baksida ben, axlar och mage. Inget värt att skriva så mycket om. Var bara benen, baksida axlar och magen som svarade ok.. Ok är inte bra, utan bara ok, helt enkelt. 
 
Så till dagens.. 
 
5 set latsdrag, drop på två sista set
5 set korta marklyft
5 set sittande rodd, drop på två sista set
4 set hantelrodd, drop på sista set
4 set latsdrag i maskin -ss- rodd i maskin 
 
Tanken var att köra biceps också, men då det gick så bra att köra rygg så matade jag bara på tills jag insåg att klockan runnit iväg. Skulle nämligen möta upp Linda för en sedvanlig donken kaffe, men med glass och burgare den här gången. ;) Får klämma in biceps en annan dag istället. 
 
Nu donar jag på lite här hemma innan det är dags att krama kudden.
Upp tidigt för att fixa lite innan det blir till att slappa under solen igen, underbara semester. 
Hemkommen från passet.. 
 
Hej svejs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0