Sunny day!

 
Jag har spenderat nästan hela dagen på balkongen, bättrat på brännan och läst lite. 
Kring kl.15 tog jag racern till F&S Björnövägen för att köra ett rygg/bicepspass tillsammans med Marie. 
2h senare hade vi krigat oss igenom en riktigt bra och tungt pass. PB i hantelrodd på 30kg, glad tjej! :) men det är bara tack vare Krille, han tyckte jag skulle sluta köra bekvämt och testa. Jag tyckte att jag körde på tungt med min 24kg hantel, men bevisligen inte! ;)
 
5 set chins
5 set sittande rodd i kabel
4 set latsdrag
5 set hantelrodd
4 set bicepscurl m. hantlar
4 set stångcurl
4 set omvända flyes i maskin för baksida axlar
 
Kvällen spenderades med Sabina, helt underbar väder och god mat på Absolut Grill. 
 
 
Nu är det läggdags, pigg och alert i morgon för Factor kl.11.00. 
 
Har en träningsvärk som heter duga i axlar, traps och triceps från gårdagens push jerk. Kommer inte direkt kännas mindre i morgon.. Hehe! Baksida ben börjar också göra sig tillkänna, träningen gör sitt för min lilla kropp.
 
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0