Nu är det nära!

Jag har endast en arbetsdag kvar innan jag går på semester. Så. Himla. Skönt!  
 
 
Efter cykelturen till jobbet.. 
 
Det gick onekligen segt att cykla i morse, gårdagens benpass tog som det skulle och rumpan har det absolut värst! But I Love it! :)
 
Ikväll körde jag och Frida ett ryggpass ihop. Jag ville ju ha revansch på förra passet och det fick jag.
I nailed it! :D
 
5 set korta marklyft
5 set latsdrag (tunga)
5 set rodd i kabel (tunga)
5 set latsdrag i maskin - ss - rodd i maskin 
 
Avslutade med lite mage.. 
6 set crunches i kabel, drop på sista set
 
 
Rodd i maskin..
 
Det var allt och nu är det dags att krypa i säng.  
 
Natti natti! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0