Nedräkning

Nu börjar min långa semester på 4 veckor närma sig, skönT! :D Bara 5 dagar kvar, varav 4 är arbetsdagar.
 
Efter en hel veckas vila från gymmet så var jag äntligen på plats ikväll, sjukt skönt!
Allt gott som intagits dessa tre veckor sedan tävlingen har satt sina spår, plus en veckas utebliven träning på det. Men jag tänker inte gnälla någe mer nu, utan styr om skutan åt rätt håll. Bra mat och regelbundna måltider. Karameller och glass endast på fredag kväll och lördag. Men jag måste ändå erkänna att det har varit rätt så skönt att inte ha behövt bry mig, utan bara ätit när jag velat och det jag velat. 
Men ska jag svassa runt i en bikini i sommar så vore det ju skönt att skala bort vätskan som jag samlat på mig. Framförallt till v.34. Wohoo! :D Men mer om det framöver. 
 
Veckan innan tävling och i går..
 
Idag har jag cyklat ca 2.4km totalt, så länge det är bra väder så är det ju faktiskt rätt så skönt. :)
 
Från och med i torsdags så har jag hoppat på ett nytt kostupplägg, eller snarare nygammalt. Har kört på det tidigare och dammar nu av det så jag har något att utgå ifrån. 1774kcal/dag, vilket räcker gott och väl. :)
 
 
Uppladdning innan gymmet, vitt bröd (ren njutning) med honung och kreatin i shaken.
 
4set press i smith - ss - raka marklyft
4set sidolyft, varav 2 dropset
4set baksida i maskin
4set mage i maskin
 
Bra start inför kommande veckas träning. :)
På onsdag tänker jag ÄNTLIGEN sätta min fot inne på Factor igen.. Har lite pass att "jobba ikapp", då medlemskapet rullat på trots att jag inte vart där på väldigt länge. Smart tjej.. ;) hehehe.
Är ju ändå en bra medlem, betalar men sliter inte på grejerna. ;)
 
Vädret ser för övrigt ut att hålla i sig, kul att en annan jobbar långpanna i morgon och på tisdag. Hoppas och ber om att solen och värmen är kvar till på onsdag.
 
Hej så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh vad du är peppande!

Svar: Tack! :D
Fanny

2013-07-09 @ 00:25:37
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0