Ingen vila

Hade ju tänkt mig att vila eller köra cardio idag. Men när jag låg och såg på film ringde Frida och frågade om jag ville hänga med till gymmet för ett axelpass. Inte var jag svårövertalad, klart man hänger på. 
 
 
My warriorface.. 
 
3 set ut- och inrotation i axelled
4 set hantelpress (tungt)
4 set sidolyft m. hantlar
4 set framåtlutad hantellyft (se bilden)
3 set liggande hantellyft för baksida - liggande frontlyft - en annan variant för baksidan - stående frontlyft
Kort och gott "Fredriks special" :)
 
Sedan blev det ett mördarpass för lilla magen. 
90 st fällkniven med viktskiva
100 st situps (hela vägen upp, bröstet mot knäna) här dog jag.. Iaf nästan.
1 min plankan
25 st fällkniven med rotation
1 min statiskt V
 
Allt detta ska utföras i ett sträck, med vila (pusta lite) där det behövs. Jag hoppas på en grym träningsvärk kommande dagar. 
 
I morgon är det dags för veckans mest krävande pass, nämligen BEEEN! Med coach som sig bör. Nu jäklar borde jag ha mer ork och energi i kroppen. :) 
 
 
Eftersom min dator har gett upp, så är det bra att jag har paddan att se film på. 
 
Frukost på Stadshotellet i morgon, bra uppladdning för benpasset. ;)
 
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0