Back in town!

Då var jag hemma i Västerås igen. Det är alltid med blandade känslor som jag landar i soffan.
Nu ska det bli oerhört skönt att komma in i mina rutiner, träffa mina vänner här hemma. Men jag saknar allt som är kvar i mitt norr. Min underbara familj och mina fina vänner. ♥
 
 
Utsikten från balkongen på Odlarvägen..
 

Utsikten från balkongen på Blomstergatan..
 
Lite kontraster är det.. :)
 
Efter x-antal dagar av för högt kcal intag och fööör mycket socker så blir det ändring på tillvaro från och med i morgon. Svullen och vätskefylld är ingen skön känsla. Men det har varit gott och välbehövligt. ;)
 
Träningen ska jag också ta tag i, det har varit bra för kroppen med lite vila. Men nu ska jag cykla som en tok överallt!
 
Lite mat på det här och sedan sängen.
 
 
Jag vill passa på att tacka alla där hemma som kom fram och grattade mig i helgen! Jag blev/är så himla glad och varje ord gick rakt in i hjärtat, ni är underbara! TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0