4 veckors snooze..

 
Äntligen har min semester börjat, har 4 härliga veckor framför mig. 
 
Slutade jobbet 20.00 ikväll och tog därefter bussen till Uppsala för att hänga med syster och Ida.
 
Har för övrigt en sjujävla träningsvärk i mina ben och rumpa. Kan inte sätta mig ner eller komma upp från sittande, utan att jämra mig.. och inte heller gå normalt för den felen. Ryggen börjar strama lite, framförallt ländryggen, så i morgon kommer den nog göra sig tillkänna. Bra kvitto på två grymma pass! Känner mig på banan igen. :)
 
Hej så länge! 
 
 
Snoozar i 4 veckor nu då.. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Njuuuut!!!

Svar: Jag lovar att jag ska göra det!! :)
Fanny

2013-07-13 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0