Rygg

Jag är precis hemkommen från ett ryggpass med Madde.
 
Det känns himla bra och jag är riktigt nöjd. Bra pass! :)
 
 
Bilden är från ett tidigare ryggpass...
 
6set chins (3 m. extra vikt) Nej.. jag klarar dom inte själv. Men det är bra att utaman och fokusera på den negativa fasen och det är ju lättast att göra det när någon kan passa.
4set stångrodd
3set smala latsdrag, drop på sista set
3set hantelrodd
3set bilateralt latsdrag i c.c
 
Nu när jag sitter hemma i soffan så känner jag mig riktigt mör i ryggen. Tror det kommer en fin träningsvärk de närmsta dagarna.
Tack Madde!
 
Nu blir det lite fix och trix här hemma. Mycket på schemat en ledig dag som denna. Kvällen avslutas med Anna och biomys. Vi ska se Django, jag tror att det är riiiiktigt grym.
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0