Nystart!

Idag fick jag ett blankt papper med mig hem, eller rättare sagt en tom kurva. På mätningen så började vi om på ny kula. Kommer alltså inte jämföra siffrorna med tidigare mätningar utan allt startar här och nu! :)
 
 
Vi körde igenom baksida lår, axlar och lite mage.
 
Stående lårcurl - ss - liggande (antal set, iiingen aning. Så många att jag tappade räkningen)
2set raka marklyft m. hantlar
4set liggande hantellyft för baksida axlar
4set stående axlepress m. hantlar
4set stående sidolyft m. hantlar
3set sidolyft i maskin
3set crunches
 
Om lite med än två veckor är det dags för min andra mätning, först då kommer jag kunna se på papper vad som hänt. Redan nu efter snart en vecka så känner jag en viss skillnad. Jag är inte lika svullen som innan och det är vätskan som släpper. Gött! :)
 
Har fixat en massa matlådor för veckan. Kommer behöva packa med mig mat nu när jag ska hem, 8h i bilen kräver sin planering.. Kom på att jag behöver införskaffa en kylväska!
 
 
Fruktansvärt tråkig bild.. matlådor in the making..
 
I lådorna ligger kotlett, bulgur och sparris. I stekpannan den kära kycklingen. :)
 
Nu bums i säng!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att följa dig! Hur ser ditt kostupplägg ut nu när du dietar? Ska de ändras efter hand eller är det samma tills tävlingen?

Svar: Tack! Va kul att du tycker det :)Det kommer förändras under dieten. Ju närmare tävling desto mindre kcal/dag. Jag kan skriva ett inlägg om hur en dag ser ut för mig. :)
Fanny

2013-01-08 @ 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0