Lifesaver

Celsius och Extra, mina två favoriter i går, i dag, i morgon och alla andra dagar! Kan inte vara utan, det bara är så. Punkt!
 
 
Bästa drycken!
 
Rygg, biceps och mage fick sig en genomkörare idag.
 
4set sittande rodd
4set latsdrag bakom nacken
4set stående högrodd i kabel
4set bicepscurl m. rep i kabel
4set hantelcurl
4set sidböj m. viktskiva - ss - hängande benlyft
2set en-armscurl i maskin, smiskade på v. arm lite då den alltid ska strula. Kontakten är inte fullt lika bra som i höger.
 
Jag har fortfarande grym träningsvärk efter ryggpasset i måndags, så kvällens övningar bet på fint.
 
I morgon är det mitt favoritpass på hela veckan. Framsida lår och vader! Skrev jag favoritpass?? haha! Jag gör allt för att försöka intala mig själv att det ÄR så. ;) Rumpan ska få jobba lite extra också, den behöver det!
Någon som vill joina mig? Nej, inte?.. jag tänkte väl det..
 
 
Jodå.. ägg rullar. Om ni inte redan visste det...
 
Ledig dag i morgon. Förutom träning ska jag besöka sjukgymnasten, städa, tvätta och träffa finaste Frida på kvällen. Myyys!
 
Hej svejs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag älskar Celsius. :) Jag tycker att den hjälper mig när jag kör t ex spinning. Jag orkar mer när jag druckit en sådan innan passet.

Svar: Jag håller med! Superbra innan spinning,löpning eller cardio. :) Själv så dricker jag en på morgonen också, har blivit istället för morgonkaffet. ;)
Fanny

2013-02-04 @ 15:02:04
URL: http://fitnessumo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0