Fredag och Mmmmmarabou

En bra dag! :)
 
Startade den med spinning och gym.
 
Rygg/biceps
 
3set bicepscurl i kabel
3set latsdrag
3set hantelcurl, drop på sista set
3set bamsen
4set stående rodd i kabel från nedre trissan med supinerat grepp.
 
Sedan snabbt som ögat iväg till sjukgymnasten, ländryggen blir bättre! Skönt :)
Så länge jag känner av den så håller jag mig borta från Factor, om ni undrar varför jag inte vart där på ett tag nu. But I'll be back! :D
 
Lördag i morgon! Jösses som jag längtat!!!
Det blir bland annat american pancakes till frulle, guuuuud så gott!
 
 
Laddningen mellan spinning och gym..

Jobbar hela helgen och har kvällarna uppbokade med fina vänner. Nu lite läsning innan sängen.
 
 
Lyckan över denna är total!! My love ♥
 
Denna goding är nu tillbaka i sortimenetet, den här gången ej som "limited edition".
Jag vet att den finns på Hemmakväll, men pallade inte åka in till stan. Så om någon vet vart man mer kan köpa den, HOJTA TILL!!!! Ingen skulle bli gladare än jag över att få sätta tänderna i den här i morgon.
 
Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag dör lite! Meddela gärna mig också om du hittar något annat ställe :)

Svar: Jag lovar!!! :)
Fanny

2013-01-25 @ 22:09:28
URL: http://alexandralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0