Cheatday

Underbara frukost!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har tittat in i din blogg lite då och då, så roligt att följa din bodyfitness resa :)
Jag har en liten fråga, nu när du går på diet, hur länge ska den vara?

Svar: Va glad jag blir! :) Tack för din kommentar och för att du följer mig. :)Jag kommer dieta ända fram till tävling som är den 15/6.. Så det blir totalt 24 veckor och jag har i dagsläget 20 kvar. :)
Fanny

2013-01-26 @ 21:07:41
Postat av: Veronica

Oj, jag är så impad att du är så sjukt fokuserad och vet du du vill åstadkomma, så häftigt :)
Har försökt med en 30 dagars komma-igång-tränig/kost, men jag tappar fokuset efter bara 5 dagar. Har två dagar kvar och är så trött på kvarg hahaha

Det är jätteroligt att följa dig, önskar jag hade hälften av ditt driv :)

Svar: Tack så hiiiimla mkt!! All pepp betyder oerhört mycket för mig! Jag har mina dagar då det är som att trampa vatten. Idag har varit en kamp mot hungern, då är det lätt att vilja fuska och bara äta ngt litet extra. Men det gäller att ha pannben och kämpa.
Kvarg som är så gott! Vad blandar du i den? Går ju att mixa i all oändlighet. :)

Tack för att du följer mig på min resa! Dina kommentarer värmer :)
Kram!
Fanny

2013-01-28 @ 22:14:46
URL: http://frunordvall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0