Cheat day!

Idag är alltså dagen då jag får äta precis vad jag vill. Så när jag slog upp ögonen i morse var jag sugen på tunnbrödmackor, yoghurt och juice. Brassade iväg för att inhandla diverse saker både till frullen och till middan.
Sjukt god frulle, brödet var det bästa! Snäll lillebror jag har som skickar med bröd som han själv har bakat. Då är det ju helt klart extra gott!
 
Till lunch på jobbet blev det en smarrig sallad med lax, kyckling och keso (och grönsaker såklart) samt en bakad potatis på sidan. En kopp kaffe och lite sparat mums från gårdagen.
 
 
Men senare under dagen valde min mage att ge upp. Det har aldrig hänt mig förut!!! Efter 3 dagars diet så väljer magen att packa ihop efter det här lilla.. Hur kommer det här gå framöver egentligen? Förhoppningsvis så hade jag bara otur.. dålig fisk kanske? Skippar hur som helst allt på bilden ovan nästa gång! Jag har ju gått på diet förut (ej inför tävlig) och då var mina ätardagar bra mkt värre, men inte fuckade min mage upp då. Surt!
 
Lax och pasta till middag, vi får väl se hur jag mår ikväll.. Äta måste jag ju göra hur som helst.
 
Tjing så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej, besvikelsen som uppstår! Min första ätardag i challange vart också sådär, magen la av på en gång :(

Svar: Men eller hur!! Grymt besviken :( Kunde inte alls njuta som planerat.. Hoppas på bättre lycka nästa gång, men då vågar jag väl knappt äta ngt. Kommer då utesluta salladen helt! om det nu är laxen..
Fanny

2013-01-05 @ 23:56:59
URL: http://alexandralilja.blogg.se
Postat av: Therese

Oops.... Lät jobbigt! Hoppas det bara var något i maten som inte var bra så att du inte går samma effekt varje gång!

Ha det gott!!

Svar: Mkt jobbigt.. fast mest tråkigt! Jag hoppas också att det var maten, det blir då ingen laxsallad nästa lördag. ;)
Tack, detsamma!
Fanny

2013-01-06 @ 17:29:33
URL: http://vittellersvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0