Att motstå frestelser..

.. kan vara riktigt tungt. Men har du bara tillräckligt med vilja så går allt!

Idag ställdes det fram två gottigheter på bordet i fikarummet, bullar och delicatobollar. Smaskens! Men jag drack belåtet min shake på eftermiddagsfikat, medan mina kollegor gottade sig.
Det kallas vilja! Meeeeen, jag sparade en boll och bullskiva till morgondagen. Bara för att jag får! :)
 
 
Vad skulle du välja??

Idag är jag inne på min tredje dag och den har varit lite jobbigare, då menar jag hungerkänslan. Värst var det mellan eftermiddagsfikat och middan. Kring 17 var jag så sjukt hungrig och det var då 2h kvar till middag.
Men efter massor med vatten och en celsius så kändes det lite bättre.
 
Fredagsmys för mig blir inget annat än dietmat och tända ljus. Men jag tänker lyxa till det och byta bort äggen mot keso. Vilket är helt enligt schemat. :) Sedan har jag inte ätit mitt äpple idag då det blev frukost innan träningen, perfekt att smaska på ikväll.
Keso med äpple, havregryn och kanel. Mums!
 


I morse blev det ett kärt återseende på Factor, där jag även möttes av Linn i dörren. 
 
 
Warm up
Dynamic stretch
2 laps
Push ups 10
Squat 10
------------
Power clean 5x5

12 min
PC 6
HR push ups 12
PC 6
Tuck jump 12
 

Jag var så himla trött i mina baksidor och fick inte till PC, utan körde Hang clean efter 2 varv av 5. Inte ett av mina bästa pass då jag inte var tillräckligt explosiv, men jag kan inte förvänta mig så mkt då det blir så långt mellan varje pass. Måste skärpa till mig!
Det var i alla fall riiiiktigt skönt att köra igen. One of my favorite places in the world!
 
Gladiatorerna på TV, det har ni väl inte missat?! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Duktig du är, själv unnar jag mig på helgerna nu så här på början av året:D

Svar: Tack! än så länge går det som sagt bra :)Det gör du helt rätt i! :)
Fanny

2013-01-05 @ 06:32:55
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Carro

Spännande med din satsning :-) Skönt att vara ute med så god tid på dieten, sååå du slipper stressa och gå ned så lågt på kalorier i början.
Ny vecka, nya tag :-)

Svar: Tack, det känns såååå kul! :) En spännande resa helt klart. Ja, det är riktigt skönt att börja i god tid. Litar helt på min coach som tyckte jag skulle dra igång tidigt. Stress är inte bra för formen. ;)
Fanny

2013-01-21 @ 02:37:30
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0