Uppslukad!

Ok.. jag kunde inte stå emot trycket. Fifty Shades of Grey är nu påbörjad och jag är helt upplukad av den!!
 
 
Kom över en trailer idag som jag trodde var till filmen och jag tokgillade skådespelarna.
Men snacka om lurad! Det var en fan-made trailer. Filmen är ju inte ens gjord än och dom castar tydligen för fullt till rollerna. Kan vara bra å läsa på fakta innan!
 
 
Skönt tryck i kroppen idag..
 
Suddig bild men definitionerna på baksida axlar börjar bli bättre! Yeeeeay! :D
 
Baksida lår, axlar och mage fick jobba.
 
6set liggande lårcurl - ss - stående lårcurl
4set raka marklyft m. hantlar
4set hantelpress
4set sidolyft m. hantlar - ss - v-ups
4set axelpress i maskin
4set omvända flyes för baksida
 

Nu ska jag luta mig tillbaka och läsa lite innan jag sluter mina gröna.. 
Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har också läst den, är inne på tredje och sista boken nu. Ser fram emot filmatiseringen.

Svar: Jag med!!! Jag längtar verkligen tills filmen är klar :)
Fanny

2013-02-06 @ 11:05:43
URL: http://fitnessumo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0