Peekaboo!

Dagsformen så tydligt som det bara kan bli..
 
Jag har endel småfix att öva på när det gäller poseringen. Men det känns bra och jag har ju gott om tid på mig.
Det var onekligen jobbigt att spänna varje muskel samtidigt som jag ska svanka allt som går, sträcka på mig, vrida överkroppen åt ett håll samtidigt som höften ska vara stilla.
Här snackar vi kylskåpsstel!
 
Träningsvärken i svanken idag är värre än när jag har kört marklyft. haha!
 
 
Tyvärr är ju mina pinnar till ben fortfarande bara pinnar...
 
Tisdag = Rygg/armar
 
4set latsdrag i maskin
4set sittande rodd i kabel, drop sista set
4set latsdrag bakom nacken i kabel, drop sista set
4set stående hög-rodd i kabel
4set lat-pullover i maskin
4set latsdrag i kabel
 
3set bicepscurl i kabel - ss - pushdowns i kabel
3set bamsen - ss - enarms-sträck i kabel
 
Nu är det snart läggdags, men först dagens sista måltid. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0