Legs - Madness!

Ja, som jag skrev tidigare så var jag helt slut efter passet. Helt. Slut!
Men jag är himla nöjd. Det är ju en riktigt skön känsla att bli så uttömd fysiskt och mentalt.
 
Soffan var det enda som gällde.
 
Ben/vader/mage
 
6set liggande benpress
4set sittande benpress
4set bulgarian split squat
4set benspark
4set stående vadpress
4set crunches på boll - ss - russian twist
 

 
Efter passet och dagens middag..
 
Kassler med avokadosallad, jag älskar min dietmat!
 
Var in och hälsade på Hultan när jag ändå var nere på stan, så jäkla kul att surra även om det bara var ngr min. Så jäkla go tjej som verkligen ger en energi!
 
Nu är det snart läggdags, men först kvällsmål och soffhäng. Just ja.. köpte ju ett par skor idag, men är inte helt 100 på att det blir dom. Ni får se så fort jag bestämt mig. :)
 

Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0