Kan man äta för mycket?

Näääääähä!
Fy.Fan.Va.Gott! Mättast i stan är vi. Sinnesjukt god frukost. :)
Två glada dietande tjejer hängde på låset till frullen på stadshotellet. Kl.07.30. Nästan 3h senare rullar vi ut därifrån. Haha, lovely!
 
 
Schuuukt mätta... 
 
 
 
Våfflorna är inte från denna värld! Om ni bor i Västerås och vill lyxa till det någon frukost, så kan jag varmt rekommendera Elite Stadshotell.
 
 
Snart är det dags för jobb, men bara 4½ timme. Skönt med kort lördag!
 
Ikväll blir det mys med Vicky ♥ DET ser jag fram emot.
 
Önskar er underbar lördag! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Lönnholm

Du anar inte hur mycket jag längtar till lördag,då denna Frulle ska intas!! Mmmm mumma!:)

Svar: Åååååååh!! Jag förstår att du längtar, godaste frullen EVER! :D Gosh, blir hungrig bara jag tänker på den. ;)Vi får styra upp en lördagsfrulle framöver, vore himla skoj! :) Kram!
Fanny

2013-02-20 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0