Friday - My day!

Startade min dag med frulle, spinning och sedan var jag sällis till tjejerna när dom åt gofrulle på Sportköket. Satt och sög på mina aminosyror och en kopp kaffe. Inte alls avis! Men det är sååå värt det!
 
Jobbade 11-19 och sedan körde jag raka spåret till gymmet för att köra bröst/triceps.
 
Riktigt nöjd med min träningsdag, skönt att låta flåset få jobba lite. ;)
Det blir ju inte så mkt av den varan nuförtiden.
 
Bröst/Triceps
 
4set lutande hantelpress
4set flyes i c.c
4set press i maskin
4set lutande flyes m. hantlar
4set pushdowns m. rep - ss - pushdowns m. stång, båda i kabel
 
Kände hur hungern vred och vände i magen, så jag orkade inte köra mer utan tackade för mig och åkte hem. Eftersom passet kändes riktigt bra, gjorde det inget att det blev så kort.
 
 
Hann med lite posering framför spegeln..

Jag kan ju tyvärr inte ta kort på mig själv - in action - på gymmet, så ni får helt enkelt stå ut med mina "spegelbilder".
 
 
Min söndag kommer bli väldigt spännande... Mer om den i morgon
 
Jag och Vicky är bjuden på frulle hos Frida i morgon kl.10, kommer bli myyys. ♥
Nu har jag verkligen längtat efter mina american pancakes, så kommer kliva upp tidigare i morrn för att steka ett gäng och ta med mig. :) Mums!
 
Tre dagars ledighet väntar, ganska skönT!
 
Hoppas ni har en mysig kväll.
 
(Jag skiter i att skriva om mina två senaste träningspass som jag lovat, körde ändå inget utöver det vanliga) ;)
 
Pusshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0