April, april!

Ja, man kan ju tro att det är 1:a april idag och alla andra dagar också för den delen. Den jag försöker lura är ingen annan än mig själv.
- Hej, mitt namn är pinnen och jag har tänkt tävla i Bodyfitness!
 
Hahahaha! Vilket skämt...Jag skrattar mig harmynt!
 
Jag ber om ursäkt för min äckligt negativa ton.. Men precis såhär känner jag mig idag, som ett stort skämt!
 
 
Som benet på en stol...en pinne!
 
Det kanske känns bättre i morgon, kanske inte. Men det här är vad som snurrar i min skalle och då är det detta ni får läsa om.
 
Godnatt //Pinnen
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Pusspuss gumman!!! Och vi har överhuvudtaget inte hört tals om "pinnar".....
What???....
Tell me!!!!
<3 <3

Svar: Puss mamma! <3
Fanny

2013-02-19 @ 00:56:20
Postat av: Therese

Fanny, du är allt annat än en pinne!
Du är GRYM!
Världsastark, en stor inspiration och du har ju MUSKLER bruden!
Racka inte ner på dig själv, du är så mycket starkare och bättre än det. Vi ramlar ner bara för att kunna känna styrkan i att kunna ta oss upp igen.
GO FANNY!!

Svar: Meeeen.. Tack snälla!! Lilla jag, inspiration? Det är stort, tack!Din kommentar är verkligen guld värd!
Även om det är svårt att se allt med några andra ögon än mina egna, just nu. Men som du skriver så kommer jag klättra upp så småningom. :)
Tusen tack för ditt stöd!!
Fanny

2013-02-19 @ 12:13:53
URL: http://irondedication.blogg.se/
Postat av: Satu

Du kommer ha massa dåliga dagar men också många bra dagar. Det går framåt, tänk så! Och hellre se ut som en pinne än en bulle på scen ;) hihi puss!

Svar: Du har så rätt i det du skriver.. Men de dåliga dagarna tar ju så mkt mer energi och fokus än de bra dagarna. Haha, jaaaa, det har du rätt i. Meen, tänk om jag ser ut som en slät pinne då?! :OPuss!
Fanny

2013-02-19 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0