Abstinens!

Idag har min kropp suktat efter allt som inte heter dietmat.. Snickers, rostade frallor med ost, våfflor, semlor, bacon, palt, brieost.. jaa, listan kan göras lång! Ni förstår nog att jag längtar till på lördag!
 
 
Efter dagens bröst/triceps/mage pass..
 
Framsida ben/vader står egentligen på schemat på onsdagar. Men jag väljer att ta mental hjälp av coach i morgon istället. Tagga!!!!
 
4set lutande press m. hantlar
4set stående flyes i c.c
4set press i c.c
4set liggande flyes m. hantlar
4set hängande benlyft - ss - sidoböj m. viktskiva
4set pushdowns m. rep - ss - pushdowns med rak stång
 
Jag är nöjd med passet, men fick inget bra pump i tuttarna.
 
Nu är jag ledig fram till lördag, ska bli riktigt skönt med två dagar i rad. Sist det föll så bra i schemat var för 3 veckor sedan. Lovely!
 
Boken betas av i rask takt, för att vara jag, jösses alltså! Den är väldigt speciell och jag skulle ljuga om jag sa att den INTE påverkar mig. 
 
Sen träning betyder en sen sista måltid. Dags att äta och sedan sova.
 
Pusshej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan va snygg du är!

Svar: Men ska du säga gulle! Taaack :) Puss på dig!
Fanny

2013-02-06 @ 23:47:15
URL: http://alexandralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0