Sista dagen

Sitter just nu och tar det lugnt efter frukosten. Sista dagen.. Det är lite ångestladdat. Jag vll inte alls åka hem, sedan har jag ju helt sumpat formen dessa 2,5 veckor. Har lite ångest över hur pissigt det kommer kännas de första veckorna innan jag är på banan igen.  




Från Camps Bay..

I går morse ringde klockan 03.30, strax efter 4 rullade bilen till Gansbaai. Cage dive stod på schemat! ;-)  

Den här tiden på året, när det är sommar i SA,  är det inte lika mycket hajar som på vintern. Vi såg totalt 7 olika, alla var honor, och under tiden vi var i buren tror jag att vi såg 3 olika. 
Den största var 3 meter.

Sikten var inte den bästa, såg kanske 3-4m, så väl i vattnet, som var svinkallt, var det lite svårt att se ibland. När dom gled förbi såg man dom bra. När dom rörde upp bubblor var det svårare. Nästa gång hoppas jag på bättre förhållanden. :-) För jag kommer troligtvis att göra det igen när jag får tillfälle. 


Sjukt häftigt! 


Jag, Lina och Joel...

Nu ska vi strax ut och göra något av vår sista dag i Kapstaden. 

p.s. Bilderna har ingen superkvalitet, då jag tagit kort på dom från en kamera med min telefon.. 

Hej så länge! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0