God fortsättning!

Nu var det alldeles för länge sedan jag skrev ngt här, ber om ursäkt för det. Jag vill ju hålla mina trogna läsare uppdaterade. En dåligt uppdaterad blogg är en tråkig blogg. 


Julen har passerat och jag spenderade den hemma hos pappa i Stensele, med magsjuka. :( hoppas ni slapp denna vidriga åkomma. Inget jag ens önskar att min värsta fiende ska genomlida på julafton. Av alla 365 dagar så blir jag liggandes på denna fina dag. Jag som såg fram emot att moffa i julmat och godis. Men medan alla har gått upp i vikt över jul, så har jag gått ner i vikt. ;) 

På juldagen fick jag i mig lite julmat, men inte förrän igår kände jag mig helt återställd, då kunde jag äta utan att få kramp i magen efteråt. Back on track! 

Tränade med Frida igår, vi körde bröst och mage. Idag körde jag rygg och lite löpning. 

Ser fram emot en vecka utan sjukdomar som sätter krokben för min träning. :)

Hoppas ni alla hade en underbart mysig jul! 


Kära odlarvägen.. 



❤❤❤


Mio och Diva fick mig på bra humör i sjuksängen.. 


Min gigantiska laddning julmat..


Lilla hjärtat i sin fina rosa pulka från moster.. :

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0