Gokväll!

Lite smått och gott från helgen och dagen. 
 
 
Solen fortsätter att skina, så jag njuter för fullt så länge det går. 
 
Idag har jag hängt på balkongen från frullen tills det var dags att träna. Axlar, baksida ben, mage och vader fick det bli idag.
 
4 set hantelpress 
4 set sidolyft m. hantlar, drop på alla set
4 set framåtlutad hantellyft för baksidan
4 set sidolyft i maskin
4 set liggande lårcurl -ss- stående lårcurl
4 set sittande vadpress -ss- stående vadpress 
4 set crunches i maskin 
 
 
En huvudlös bild efter passet.. facet var inte tillräckligt ok för att få synas.. ;)
 
Efter gymmet blev jag bjuden på palt hos Vicky och Tomas, munorgasm! Promenaden hem efteråt var välbehövlig. Paltkoma deluxe!
 
 
Mmmums...
 
Gårdagens aktivitet, förutom Factor, utfördes på sjön. 
 
 
Kajakpaddling.. Jag undrar ju varför vi aldrig gjort detta förut, askul! 
 
 
Nu är det dags att krama kudden.  
 
Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vad är palt för sorts kött? :)

Svar: Palt är "bollar" gjorda på potatis, mjöl och salt. Serveras tillsammans med fläsk, lingonsylt och smör. :)
Fanny

2013-08-06 @ 01:48:53
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0